IBC SERVICE i polityka jakości
IBC SERVICE specjalizuje się w kompleksowej obsłudze Klienta w zakresie sprzedaży opakowań przemysłowych, recyklingu oraz wszelkich usług z nimi związanych łącznie z transportem bezpośrednio do odbiorcy.
Współpracujemy z wieloma wyspecjalizowanymi firmami transportowymi doświadczonymi w transporcie opakowań przemysłowych, co pozwala nam zagwarantować bezpieczną i terminową dostawę.
Naszą dewizą jest rzetelna i fachowa obsługa każdego Klienta. Potrafimy dostosować się do stawianych wymagań. Deklarujemy doskonalenie naszego systemu zarządzania, uczestniczymy w wielu programach -stale podnosząc jakość naszych produktów oraz modernizując proces recyklingu (np. program "Czystsza produkcja").
CELE WYNIKAJĄCE Z POLITYKI
W celu realizacji polityki jakości i wymagań systemu zarządzania jakością zapewniliśmy odpowiednie środki:
- zasoby ludzkie: doświadczeni pracownicy posiadający odpowiednie, specjalistyczne przeszkolenie oraz uprawnienia,
- materialne: samochody specjalistyczne, magazyny, sprzęt logistyczny,
- dokumentację: systemu zarządzania jakością, kadrową, specjalistyczną,
- metody: oceny systemu zarządzania jakością
- system audytów wewnętrznych: narzędzia do monitorowania skuteczności procesów i pracy całego systemu
Rzetelna firma
W 2009. roku nasza firma przystąpiła do programu Rzetelna Firma. Wyróżnienie to przyznawane jest tym przedsiębiorstwom, które wykazują niepodważalną wiarygodność i profesjonalizm w prowadzeniu biznesu. Program Rzetelna Firma prowadzony jest pod patronatem Krajowego Rejestru Długów – największego i najbardziej rozpoznawalnego biura informacji gospodarczej w Polsce. Przystępując do programu, dołączyliśmy do elitarnego grona podmiotów gospodarczych, pragnących podkreślać swoją wiarygodność i rzetelność, a także przejrzystość prowadzonej działalności gospodarczej i stosowanie się do zasad etycznego prowadzenia biznesu.
Certyfikat Rzetelności IBC SERVICE jest dostępny do wglądu na serwerach Krajowego Rejestru Długów.